reklama

Pod vianočným stromčekom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Štedrý deň. A prvý rok ako samostatná rodina. Ja a môj manžel. Od rána varím, vyprážam, dozdobujem. Hrajú koledy a moderné vianočné piesne. A ja si veselo pospevujem All I want for Christmas is you. Konečne príde čas večere. Vyobliekaní sadneme za stôl a postupne odjedáme z každého chodu. Konečne sme dojedli a drahý ide zazvoniť – akože prišiel Ježiško. Zvyk, ktorý som si ponechala. Čakám a čakám. Zazvoní zvonček. Vstanem od stola a kráčam za zvukom zvončeka. Vojdem do obývačky, na stole horia sviečky. A potom mi padne zrak na stromček. Pod ním, obklopený darčekmi s obrovskou mašľou v rozkroku a celkom nahý, leží môj drahý manželíček. ‘Uuuuha,’ pomyslím si a idem si rozbaliť svoj “darček.” Už-už sa blížim rukou k mašli, keď mi do ruky vrazí ozajstný darček v škatuli s menovkou. „Rozbaľ najprv tento.“ Poslúchnem a rozbaľujem. Otváram škatuľu a takmer mi oči vypadnú, keď zbadám jej obsah. Venušine guľôčky, čokoláda na telo, putá, kocky lásky, bičíky, saténová šatka, vibračný krúžok... Pozriem na neho s otáznikom v očiach. Povie len „už môžeš.“ A tak si rozbaľujem najväčší darček. Dávam dolu mašľu. Strhne ma k sebe, začne ma bozkávať a rozopína mi šaty. Šaty, pod ktorými nemám žiadnu podprsenku. Do týchto ju netreba. Vyzlečie mi ich. Prevalí sa a ja sa ocitám pod jeho nahým telom len v čipkovaných nohavičkách. Natiahne ruku a spoza gauča vyberá šampanské a dva poháre. Pobozká ma, posadí sa a otvára „bublinky.“ Naleje do pohárov a jeden mi podáva. A tak si takmer nahí pripíjame pod stromčekom na naše prvé spoločné Vianoce. Stihnem len jeden malý dúšok a už mi pohár berie. On sa ešte raz napije a nahne sa ku mne. Miesto bozku však dostanem ešte dúšok sektu. Vezme ma do náručia a prenesie ma na náš rozkladací gauč. Ani som si nevšimla, že je rozložený. Až teraz. Pomaly ma naň položí a vyzlečie posledný kúsok odevu, čo mám ešte na sebe. Začne ma bozkávať. Pomaly prejde na krk. Rozlieva sa vo mne príjemné teplo vášne a vzrušenia. Postupne prechádza na moje prsia. Dostávam len letmé bozky a masáž. Som vzrušená stále viac a viac. V tom odrazu prestane a povie, aby som zavrela oči. Poslúchnem. O chvíľu na sebe cítim pohyby štetca a vo vzduchu vôňu čokolády. Prechádza po línii pŕs. „Zamaľováva“ mi bradavky. A postupuje nižšie. Obkreslí mi pupok a potiahne čiaru ešte trochu nižšie. Odloží čokoládu na stôl a vrhá sa na moje čokoládou obalené prsia. Cítim ako si to vychutnáva. A ja tiež. Je to také silné. Keď zlíže všetku čokoládu postupuje nižšie. Och bože. Zahrabnem mu do vlasov. No on na mňa odmietavo pozrie a zo škatule vyberie saténovú šatku a ruky mi nad hlavou zviaže a zachytí o kovový stolík. „Nehýb sa,“ povie a pokračuje tam, kde prestal. Bože. Vedela som, aký je skvelý. Ale teraz. Excelentné. Takéto jazykové tornádo v súhre s pohybmi prstov som ešte nezažila. Presne vedel, kedy a kde zatlačiť. Panvou som imitovala pohyby jeho prstov – dnu a von. Jedna vlna orgazmu striedala druhú a ja som sa prehýbala od rozkoše. Prestal. Nechal ma len tak ležať so zviazanými rukami. Chvíľu sa na mňa díval a potom sa opäť natiahol do škatule. Vybral z nej putá a vymenil ich za šatku. Tou mi previazal oči. „Tak to viac precítiš.“ A bez varovania do mňa vrazil to, čo ešte pred 20 minútami ukrývala veľká mašľa. Pohyboval sa pomaly a rytmicky. Postupne pridával na sile a zrýchľoval. Cítila som, že už to bude. Že o chvíľu dosiahnem svoj vrchol. Už chýba len trochu. A a a... A prestal. Chcela som protestovať, ale umlčal ma. Čakal, kým sa moje telo upokojí a začal znova. Zasa ten istý scenár. Už to skoro prišlo a zasa prestal. Čakal. A do tretice? Vrazil a hneď prirážal. Orgazmus som dosiahla za pár sekúnd a chvíľu na to aj on. Bol to ten najlepší sex a orgazmus, aký som zažila. Nikdy by som si nepomyslela, že dostanem taký nevšedný darček. Po rozbalení ostatných darčekov sme vhupli do postele a vyskúšali zvyšok obsahu „erotickej“ škatule. Jednoducho to boli perfektné erotické Vianoce.

Martina Ďumbalová

Martina Ďumbalová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem masmédiá a veľmi rada píšem. Som typický rak s polovičnou bulharskou povahou po dedovi. Milujem čokoládu, tanec a knihy :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu