reklama

Podnikové hry

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pracovala som ako hosteska na športových podujatiach. Takmer každý víkend som niekde robila. Bolo to fajn popri vysokej škole. Ľudia, ktorí sa tam premleli boli rôzni. Od naozaj špatných po krásavcov. Ako inak zrak mi vždy padol na toho naj. Ako hosteska som však nemohla so žiadnym klientom stráviť viac ako dvadsať minút.

Raz keď som robila hostesing na firemných hrách jednej poisťovne, pričasto sa okolo mňa motal jeden ich zamestnanec. Akýsi manažér. Bol naozaj fešák. Skvelá postava a v tom športovom oblečení jedna báseň. Stále ma pozýval na drinky. Kým som bola v pracovnej dobe nesmela som okolo alkoholu ani nosom zavanúť. Bol však neodbytný. V rámci dvadsiatich minút, ktoré som mohla stráviť pri ktoromkoľvek človeku, či skupinke som sa s nimi mohla pohybovať kdekoľvek. Keď stále chodil za mnou, privolila som, že sa stretneme na recepcii o päť minút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stretli sme sa na recepcii a našli malý salónik, kde sa zašili. V tom čase tam nikto nebol. Našťastie. Ten chlap sa mi tak páčil. A vedela by som s ním predstaviť aj viac. A viac aj bolo. Ako sme zavreli dvere salónika a zamkli ich za sebou vrhli sme sa na seba. Bozkávali sme sa tak vášnivo. Tak nedočkavo. Mali sme málo času a tak sme sa museli poponáhľať. Stŕhal zo mňa šaty, spodnú bielizeň a ja som zasa vyzliekala jeho. A nielen očami. Mal také úžasné krivky. Nevedela som sa dočkať kedy sa naše telá spoja. Vysadil ma na stôl a kľakol si ku mne, hlavou presne do môjho rozkroku. Láskal mi stehná a potom prešiel priamo do stredu. Bozkával, jemne hryzkal. A potom prišlo to najúžasnejšie jazykové tornádo, aké som v živote zažila. Dokonalé. Už som bola na vrchole a vzdychala som o sto šesť. Vtedy sa postavil, začal mi masírovať prsia a skôr ako som sa nazdala vrazil do mňa svoj dokonalý nástroj. Vyhovujúca dĺžka, vyhovujúca hrúbka. A rýchlosť akou stvrdol. Wrrr. Dorážal čoraz viac a ja som sa zvíjala od rozkoše na stole. Dvíhalo mi vrchnú časť tela a opäť nával rozkoše ma pribil k stolu. Prišli ďalšia vlna rozkoše. Aj on o chvíľu dosiahol svoj vrchol. Priamo na moje prsia. Bol to dokonalý zážitok. A k dobru mi ostávalo ešte päť minút. Obliekli sme sa a vyšli opäť medzi ostatných hostí hier.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Celý večer sme zo seba nevedeli spustiť oči a nenápadne sme na seba vrhali nenásytné pohľady plné erotiky a túžby zažiť tie chvíle ešte raz. Dlhšie. Akcia končila okolo jednej ráno. Mala som po pracovnej dobe a hostia sa začali rozchádzať domov. Čakala som pred hotelom a práve som si šla volať taxík, keď sa za mnou objavil pán manažér. „Zveziem ťa.“ „A ako vieš, že máš cestu mojím smerom?“ „Lebo ty ideš mojím smerom.“ „A to ako?“ „Lebo ideme na to isté miesto.“ Práve mu priviezli auto. „A to je kam?“ „Ku mne.“ Potom čo to dopovedal, mi otvoril dvere svojho auta, aby som nastúpila. Povedala som si, že po tomto večeri ho už viac neuvidím, tak prečo si neužiť s tak sexy chlapom, ktorý po vás túži? Nastúpila som. Hnali sme sa ulicami Bratislavy rýchlejšie ako je povolená rýchlosť. Môj pán manažér býval v krásnom dome na Kolibe. Celkom zazobaný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte sme len zabuchli za sebou dvere a už sme sa na seba vrhli. Ťahal ma do obývačky, kde zapol elektrický krb. Ako inak pred krbom „koberček“ zo srsti nejakého medveďa. Opäť raz zo mňa strhol šaty. Tento raz sa vyzliekol sám. Načiahol sa za nejakou škatuľkou a vytiahol z nej putá. Pripútal ma k mreži pred krbom, ktorý len budil dojem, že naozaj horí. Čím ďalej, tým viac sa mi to začínalo páčiť. Vyzliekol mi podprsenku a na prsia mi nalial tekutú čokoládu. Lízal ju pomaly a vychutnával si každú krivku a každý záhyb na mojom tele. Keď sa dostal k láskaniu bradaviek a ja som sa dostávala do vytrženia, nevedela som sa brániť. Ruky pripútané a on na mne sedel obkročmo. Vzdychala som čoraz viac. Potom sa presunul dolu. Najprv prechádzal prstom po krivkách brucha, nôh. Potom ním zašiel dnu. Potichu som zavzdychala na znak toho, že sa mi to páči a má pokračovať. Pokračoval a pridával ďalšie. Už som až kričala, pretože sa blížil orgazmus. Božský a úžasný. Vo chvíli keď som dosiahla vrchol a už naplno vzdychala a kričala od rozkoše, do mňa vrazil menšiu verziu manažéra. Začal pomaly, no postupne zrýchľoval a pritvrdzoval. Netrvalo dlho a druhý orgazmus sa dostavil. A nielen u mňa. Chvíľu na to dosiahol svoj vrchol aj on. Tento raz priamo do mňa. No v tú chvíľu mi to bolo úplne jedno. Oslobodil mi ruky a padol vedľa mňa. Potiahol deku z gauča, zakryl nás a obaja sme za pár sekúnd zalomili únavou z vášnivého sexu.

Martina Ďumbalová

Martina Ďumbalová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem masmédiá a veľmi rada píšem. Som typický rak s polovičnou bulharskou povahou po dedovi. Milujem čokoládu, tanec a knihy :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu