reklama

Sexy darček

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Výročie. Kriste, čo originálne dať chlapovi na piate výročie? Dilema asi pre každého. Aj pre mňa. Dlho som rozmýšľala, čo vymyslieť. Niečo, čo ešte nedostal. Niečo, čo poteší. Najlepšie oboch. A tak bolo rozhodnuté. Striptíz a sex. Z práce som odišla skôr. Zašla som do obchodu so spodnou bielizňou a vybrala čiernu čipkovanú súpravu s podväzkami. Doletela som domov, dala si rýchlu sprchu, obliekla som si novú sexy bielizeň, na to upnutú bielu blúzku, sukňu ceruzkového strihu, vlasy som si zopla sponou a namaľovala sa. Obula som si čierne lodičky a pripravila šampanské do vedra s ľadom, jahody, čokoládové fondue. A potom som už len čakala kým Kristián príde domov. Keď som začula štrngať kľúče v zámku, pribehla som k dverám so šatkou v ruke a skôr ako ich stihol úplne otvoriť strčila som mu cez škáru do ruky šatku a povedala nech si zaviaže oči. Ostal síce prekvapený, ale urobil čo som chcela. Potom som ho už vpustila dnu. Kázala som mu, aby sa vyzul, chytila som ho za ruku a viedla do izby, kde už bolo všetko pripravené. Posadila som ho do kresla. Pustila som hudbu, čupla som si za stoličku a povedala, že si môže dať dolu šatku. Keď si ju dal dolu, chvíľu som ešte počkala a potom som sa začala vrtieť do rytmu hudby. Ovíjala som sa okolo stoličky akoby to bol chlap a pritom som hádzala vášnivé pohľady na Kristiána. Jedným trhnutím som si rozopla všetky gombíky na blúzke. Zamávala som ňou vo vzduchu a hodila ju po ňom. Následne som sa pár ťahmi zbavila aj sukne. Rozpustila som si vlasy a sponu odhodila kdesi do kúta. Sadla som si na stoličku a doširoka rozkročila nohy. Prehla som sa dopredu a postupne som sa dvíhala naspäť pričom som ruky nechala kĺzať od členkov až po kolená. Pretočila som nohy doboku, chytila som ľavou rukou operadlo stoličky, druhou podsedák. Z mierneho predklonu som sa švihom prehla v chrbte, prehodila vlasy dozadu a zaklonila hlavu. Vrátila som sa späť a postavila sa zo stoličky. Postavila som sa na stôl pred Kristiánom a začala som pomaly klesať do drepu. Nespúšťala som z neho oči. Bolo na ňom vidieť aký je vzrušený. Otočila som sa k nemu chrbtom a opäť zopakovala klesanie do drepu. Keď som vstávala vystrčila som zadok najviac ako sa dalo. Začala som krúžiť panvou a rozopla som si podprsenku. Otočila som sa a hodila ju po ňom. Vzal ju do rúk a privoňal. Už-už sa chcel postaviť a dovyzliekať ma, ale naznačila som mu, že má ostať sedieť. Stále som krúžila panvou a rukami putovala od vlasov, cez prsia až na boky. Tam som zastavila a medzi prsty uchytila konce mašličiek. Zatiahla som a jedným pohybom zo mňa spadli nohavičky. Teraz som sa vlnila už len v samodržkách a lodičkách. Zišla som dolu zo stola a za kravatu som si Kristiána pritiahla bližšie. Obkročmo som sa pred neho postavila a začala sa vlniť. To už naozaj nezvládal a chytil ma za boky. Kým ja som sa vlnila, on putoval od mojich bokov až k prsiam. Keď sa dostal až k nim, chytila som mu ruky a odstrčila ich. Otočila som sa chrbtom a začala krúžiť panvou. Zadkom som ho dráždila a cítila, aký je vzrušený a nadržaný. To už ma jednou rukou držal za prsník a druhú mal v mojom lone. Pomaly šúchal a presne vedel, kedy ma pritlačiť. Tak ma to vzrušovalo. Bozkával ma na chrbte a putoval ku krku. Zaklonila som hlavu a nechala sa tou rozkošou unášať. „Postav sa.“ Zašepkal mi do ucha. Postavila som sa a videla som ako si rozopína košeľu a vyzlieka ju aj s kravatou. Rozopol si opasok, nohavice a jedným ťahom vyzliekol nohavice aj s boxerkami. Bol pripravený v plnej sile. Pritiahol si ma k sebe a vášnivo bozkával. „Kľakni si na stôl a otoč sa chrbtom.“ Povedal zachrípnutým hlasom. Urobila som presne to , čo chcel. Už som bola taká vzrušená ako on. Prehol ma dopredu a vošiel do mňa až na doraz. Dorážal a sem-tam ma riadne čapol po zadku. Síce to trochu štípalo bolo to vzrušujúce. A ja som bola ešte viac vzrušená. Zrýchľoval tempo a dorážky a ja som bola už takmer na vrchole. Ešte pár pohybov a ja som už kričala od vlny orgazmu, ktorá mnou prechádzala. On ma po pár sekundách nasledoval. Vzal si ma do náručia a sadol si späť do kresla. „Ďakujem za krásne výročie. Aj ja mám pre teba darček.“ Zo saka vybral saténové vrecúško a podal mi ho. Keď som ho otvorila vo vnútri boli dve strieborné guľôčky. Venušine guľôčky. „Ďakujem.“ Povedala som a sprisahanecky na neho žmurkla. A potom nasledovala ešte veľmi, veľmi dlhá noc. So šampanským, čokoládou, jahodami a novým erotickým prírastkom.

Martina Ďumbalová

Martina Ďumbalová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem masmédiá a veľmi rada píšem. Som typický rak s polovičnou bulharskou povahou po dedovi. Milujem čokoládu, tanec a knihy :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu