reklama

Sen každého chlapa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Snáď každá rozumná, nie frigidná žena si rada užije sex. Taký poriadny, živočíšny s niekoľkými vlnami orgazmu. Častokrát bez lásky. Áno, aj to nežnejšie pohlavie občas funguje ako chlap a rozum má v nohavičkách . Tiež som taká. Aj moja kamoška Nina. Ešte z vysokej máme kopec ochotných kontaktov. Napíšeme – prídu. Občas nejaký ten feši pribudne. A tak si môžeme vyberať. Večer sme teda mali stretnutie. Nejakých dvoch kamošov. Vždy ideme spolu na stretnutie a chalanov v zásade ťaháme len k nám – pre istotu. Dnes sme to mali tiež v pláne. A aké bolo naše prekvapenie, keď prišiel len jeden? Obrovské. Vraj mu do toho niečo na poslednú chvíľu prišlo. Čo už, povedali sme si, že si strihneme , ktorá si užije. Alebo si ho prestriedame. Nasledoval klasický scenár – niekoľko drinkov, cesta k nám a sex. Strihli sme si a ja som vyhrala. Kým som si v kúpeľni upravila fasádu, prišla za mnou Nina s nápadom. „Čo keby sme skúsili trojku? Veď obyčajný sex už máme načítaný odpredu odzadu.“ Videla som ako sa jej iskrí v očiach a mne sa nápad zapáčil. Obidve sme zhodili šaty a ostali len v spodnej bielizni. Obe v čiernej. A tak sme celé nažhavené napochodovali za Ľubošom. Tomu skoro oči vypadli, keď nás tam videl stáť obe. Prešli sme pomaly k nemu a začali ho vyzliekať. Bože, bol taký nadržaný. Pozreli sme s Ninou na seba a dostali ten istý nápad. Postavili sme sa pred neho a začali sme sa bozkávať a jedna druhú pomaličky vyzliekať a hladiť. Na Ľubovi bolo vidno, ako veľmi sa chce pridať. Až ani jedna nemala na sebe kúska oblečenie vrátili sme sa k nemu. Na striedačku sme mu masírovali a treli penis. On zasa držal a masíroval naše prsia. Bože, to bola slasť. Po 2 minútach sme boli všetci nadržaní ako králiky. A tak si Nina ľahla na posteľ, ja som sa postavila k posteli pred ňu a za mňa Ľubo. Ten do mňa odzadu vnikal v pravidelnom rytme a ja som zatiaľ vnárala prsty do Niny a pomáhala si jazykom. Šli sme v rovnakom tempe. Nina vzdychala a kričala, aby som už prestala, keď som zatlačila na tie správne miesta a ona bola v opojení extázy. No kým neprestal Ľubo, tak som pokračovala. On prirážal stále viac a jednou rukou mi stláčal prsník. Ja som na Nine pokračoval už len jazykom. Jednou rukou som sa podopierala a druhou som jej na striedačku stláčala už aj tak tvrdé bradavky. prežívala jednu vlnu rozkoše za druhou. Ja som bola už tiež na pokraji. Čakala som na neho. keď aj Ľubo dosiahol svoj vrchol, uvoľnila som sa a zvalila sa na Ninu a všetci traja sme naraz vykríkli zo sily neskutočného, niekto aj viacnásobného, orgazmu. Po 15 minútach sme si s Ninou pozície vymenili a trojkový sex zopakovali. Výkriky striedali vzdychy. Orgazmus prichádzal za orgazmom. Do rána sme si to zopakovali ešte dvakrát. Bola to nezabudnuteľná noc. Odvtedy sa stretávame vždy už len s jedným fešákom. Poviete si – zasa ich to prestane baviť. Nech aj, ale najbližšiu dobu to určite nebude. V takejto zostave sa dá toho skúsiť veľa. A keď si nevystačíme traja, skúsime niečo iné. Výnimkou nie je štvorka, vibrátory či svorky na bradavky. Ale z toho by už bol iný príbeh...

Martina Ďumbalová

Martina Ďumbalová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem masmédiá a veľmi rada píšem. Som typický rak s polovičnou bulharskou povahou po dedovi. Milujem čokoládu, tanec a knihy :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu